Dil SeçeneğiThe Flash 7.Sezon 7.Bölüm (Growing Pains)

 14 Nis 21  |   26
Sinema Modu İzledim
Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

elnikurt
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Flash yeni bir farkındalığa varırken Frost hayatını değiştirecek bir hamle yapar.

Yorumlar (26)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @The Speedster

    bölüm 4 mayısta geliyor ama onlar onlar 5 mayısta yayınlıyolar

    0 0
  2. @OROYTO

    yeni bölüm nerde bu hafta gelmedi. Naptınız bölümü çekmeyi mi unuttunuz haber de vermiyorsunuz ki.

    1 0
    • @thekesskn

      koronadan dolayı yeni bölüm 4 mayısda gelicek

      3 0
  3. @Umutsa61

    bunaldım yeminle. İyice cılkı çıktı dizinin. Saçma sapan karakterler sokuyorlar diziye. Kramer’in inatçılığı çok saçma adamlar kanıt sunuyor halen killer frost diyor. Mantıkdışı bi olay. Umarım artık tadını kaçırmadan mantığa dönerler yada bitirin de biz de rahat edelim

    2 0
  4. @meric demir

    ses hızında bile saçları sabit tutan jöleden istiyorum.

    6 0
    • @Btanet

      Ne ses hızı aga herif onun 4. sezonda içinden geçti

      0 0
    • @Btanet

      ses hızı olsa yine kabulleneceğim fakat herif onun içinden 4. sezonda geçti

      0 0
  5. @sango

    flash artık eskisi gibi değil

    6 -1
  6. @Lucien

    Uzun zamandır izlediğim en güzel Flash bölümüydü. Nora diziye renk katıyor, mümkünse bundan sonra daha çok görmek isterim.

    3 -5
  7. @Kfix
    Spoiler içeren alan!
    bu yeni speed force nora da var bir dümen
    5 0
  8. @Lucien

    O değil de Barry’nin annesi görünümü ve yaşındaki Nora, Irıs’ten çok daha güzel görünüyor. Düşününce bu çok ironik malum Irıs çizgi romanlarda kızıl.

    6 0
  9. @MustaRagnar3838

    The Flash ın da bütçesi düştü sanırım Frost u aradan çektiler. Gezegenler yok olmuş Frost un suçları gg olmamış. Bence çok saçma ve Flash da Joe da gözümden düştüler. O kadar şehri kurtar kadının biri gelsin emir versin anca durduk yerde.

    1 -3
  10. @Jakiel

    Önceki bölümlere göre kat ve kat iyi bir bölümdü. Frost’a odaklı bölümler güzel oluyor.

    4 0
  11. @wacd

    Koskoca inter dimensional speed force ‘u soktukları hale bak. Harbiden çocuk dizisine çevirdiniz…

    4 -3
  12. @ElTurko

    Grant Gustin’in inernette mezar başında komik fotoğraflarını göreliden beri komedi dizisinde oynamasını istiyorum ya. Gülmekten çatlatır bence bu çocuk tipi de tam troll bence.

    2 0
    • @Vengeance

      nasıl aratırsak bulabiliriz çok merak ettim

      0 0
    • @weeds

      google’a grant gustin foto tombstone yazıp görsellerde aratabilirsin.

      0 0
  13. @Rothlest

    bu dizi hala var mı aq

    5 -7
    • @OROYTO

      bitirmiyorlar ki diziyi anlamadım, 8 falan gelirse bence şuanki pandemiyi dizide de görebilriz.

      0 -1
  14. @LordJexy

    7.sezonun en iyi bölümü bu bölümdü bence

    2 -4
  15. @Ernky

    Uzun zamandır tamamen izlediğim tek bölüm olabilir, killer frosta odaklı bölümler genelde çok eglenceli oluyor zaten.

    Spoiler içeren alan!
    Herhalde haftaya da killer frostun mahkemesini göreceğiz
    1 0
  16. @brahm1546

    8.Bölüm 4.mayıs 2021 de bilginize arkadaşlar

    1 0
    • @The Speedster

      haftaya carşamba 8. bölüm gelir ndn 4 mayısta gelsin nerden biliyon

      0 -1
    • @volkn09

      neden öyleymiş

      0 0
    • @Ernky

      Covidden dolayı diye biliyorum.

      0 0
    • @weeds

      bir sonraki bölümün tarihi internette verilmemiş. normalde sezon başından 10. bölümün tarihi bile bellidir. verilmediğine göre araya giriyor, ilk 7 bölümü planlamışlar. arkadaşın dediği tarih doğru olabilir. ancak haftaya ve sonraki hafta yeni bölüm olmayacağı kesin diyebilirim.

      0 0