Dil SeçeneğiSons of Anarchy 1.Sezon 2.Bölüm (Seeds)

 22 Eki 13  |   7
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (7)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @OKNHC

    Bu dizide her şey çok iyi!

    0 0
  2. @Samet53rize

    21.08.2020

    0 0
  3. @enszamane

    şu en sonda çıkan RAYMOND RAY CARRION kim ben bulamadımda

    0 0
  4. @BabaReQT

    2018den geliyorum efsane bir dizi dolanırken buldum. Devam edin gençler :))

    1 0
  5. Mehmet

    Yeni izleyen arkadaşlar için bir not bırakayım :)
    Çeviri hatası olmus . Sam Crow’ diye bişey yok. Biri felan sanıp kimdi bu diye düşünmeyin. SAMCRO olacak o yani kulübün adı..

    24 0
    • @duygimo

      Tesekkurler

      0 0
    • @emrevcil23

      Harikasın valla, biri sanıp diyorum bu kimdir necidir… Keşke en baştan itibaren düzgün çeviriliseydi de konuyu daha iyi kavrasaydık

      0 0