Dil SeçeneğiLoki 1.Sezon 4.Bölüm (Episode #1.4)

 30 Haz 21  |   213
Sinema Modu İzledim
Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

asosyalpsikolog
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Mobius ve Hunter, B-15 Loki ve Sylvie'yi ararken, ZVB'ye yıpranmış sinirler ve paranoya sızar.

Yorumlar (213)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @powerpoff

    lan noluyor karmakarışık her şey

    0 0
  2. @DenisaPaola

    Admin bey biri yorumuma yanıt verince bıldırım gelıyor Lakin o bildirime tıkladığım da benı en son yapılan yorumların oldugu yere yonlendırıyor kendı durumumu arıyorum 2 saat ne yorum yapıldı dıye…

    7 0
  3. @talhaklc52
    Spoiler içeren alan!
    Aslında dizi boyunca şu ana kadar en çok merak ettiğim şey, sadece 1 zaman ve mekan varsa dr. Strange nasıl milyonlarca olasılık gördü? Demekki Loki o zamana kadar bu TVA’i bitircek ki o milyonlarca olasılıktan sadece biri gerçekleşebilsin. Dizinin ilerleyen bölümlerinde Avengers End Game’e fln ara ara değinip bazı şeylerin kafamızda daha çok oturmasını sağlayacaklarını düşünüyorum ki bence öyle de olmalı. Loki’nin Thanos’a bilerek öldüğünü düşünmeye başladım. Hazır Loki’yi sempatikleştirirlerken Loki’nin dünyayı kurtarmaya çalıştığını da gösterirler diye düşünüyorum. İleride dediğim çıkarsa haber edersiniz
    3 0
  4. @enszamane
    Spoiler içeren alan!
    loki döner zaten de mobius un ölümü çok iyiydi. hızlı ve acımasız ama nedense çok etkiledi arka arkaya 3 defa izledim o kısa konuşmayı
    0 0
  5. @hmyra

    5. bölüm ne zamannn

    0 0
    • @BerkcN

      Tam olarak 8 veya 9 saat kaldı

      1 0
  6. @hmyra

    aşırı iyi bi dizisnnnn neden daha önce çekilmedin????

    1 0
  7. @ammesia05

    aftercreditteki kişileri dikkat ettim de izleyenlere bir sorum var ortadaki Seth mısırın kötülük tanrısı Sağ’daki Hades yunanların kötülük tanrısı Ama Soldakini bilemedim bilen varsa yazabilirmi Lütfen???

    0 0
    • @heavy21

      dk kaç

      0 0
    • @cokqkq
      Spoiler içeren alan!
      yok kardeşim bir şeyin tanrıları değil kafalarında boynuz var loki destekçisi normal halka benziyorlar.
      0 0
    • @UnsatisfiedJhin

      Loki’nin ölen diğer varyantları işte nesini anlamadınız

      2 0
  8. @maviboyakalemi

    Ne desem az kalır… Efsane bir dizi.

    0 0
  9. @[email protected]
    Spoiler içeren alan!
    sadece bir terori ama tva’yi yaratan kişinin loki’nin annesi olduğunu düşünüyorum
    1 -5
  10. @ekrem abi

    Marvel’ın bu diziyi yapması çok iyi oldu bence bayadır bekliyodum ve ayrıca küçük çocuklar içinde uygun bir dizi cinsel içerik yok.

    3 -2
  11. @janjan441
    Spoiler içeren alan!
    lokiler can verir lokileri yaşatmak için
    3 0
  12. @devlabs

    çok iyi dizi tebrikler. çevirmen ve site adminine de teşekürler

    4 -1
  13. @ricardomilos

    coluk cocuga göre yapılmış bir dizi

    3 -32
  14. @yildizelen

    Bu bölümde after scene var, diğerlerinde de vardı ve ben mi kaçırdım acaba?

    1 0
    • @BerkcN

      Şuana kadar tek bu bölümünde arter credit sahnesi var

      1 0
  15. @DenisaPaola
    Spoiler içeren alan!
    Jet Skici abiye de üzüldüm öyle birden yok edilince
    Spoiler içeren alan!
    Son sahnedekiler sıfırlanmış Loki Varyanları bence
    4 -1
    • @moonware
      Spoiler içeren alan!
      tamam da mobius ölmedi ki zaten.. loki gibi o da bir yere ışınlandı demek ki kimse ölmüyormuş. zaten zaman koruycuları saçmalığının gerçekliği bu derecede, kolay kolay kimse kimseyi “yok” edemez. işin arkasında birilerinin olduğu belli ve az çok tahmin ediliyor. ki eğer farklı bir durum varsa bile bence her türlü bunlara çıkacak kapı
      3 0
  16. @Dishchi
    Spoiler içeren alan!
    Postcredit sahnede sağda yıkılmış STARK Kulesi var :D
    8 0
    • @moonware

      glorious sahnesi ordandı demekk

      0 0
  17. @Dishchi
    Spoiler içeren alan!
    O postcredit sahnede STARK TOWER var sağda yıkılmış :D
    1 0
  18. @broseph69

    Prodüksiyon, oyuncular vs. iyi ama senaryo çok basit ve vasat. Herhalde insanlara ne versek zaten izleyecekler diye düşünüyorlar ama bu yanlış.

    Dizi işlerine girdiklerinde Infinity War ve Endgame kalibresinde senaryolar bekliyordum ancak şimdi beklentimin çok uçuk olduğunu anlıyorum. Şu anda izlediklerimiz anca gelecek filmlere zemin hazırlayacak, izlemeseniz özetleri izleseniz yetecek “filler” bölümler.

    Falcon and WS yine beklentilerimi bir ölçüde karşıladı bromance, kefaret, yeni dünya düzeni ve aksiyon açılarından. Ancak Wandavision ve Loki gibi fantastik öğelerin daha çok olacağı girdilerde hayal gücünü çoşturacakları sağlam hikayeler beklentim suya düştü. Sıralama yaparsam FAWS> Wandavision> Loki

    Bir kere Avengers 1’in sonunda bir sürü insanın katledilmesine yol açmış Loki’yi alıp bize sempatik gösterme çabaları biz izleyicileri acayip küçük düşürücü bir durum ve buna çoğu insanın takılmaması gerçek hayatta yaşadığımız zayıf topumsal hafızamızın da tezahürü gibi bir şey aslında. Bu bile başlı başına tembel senaryo yazarlığı. Bu adamın en azından psikopat gibi davranması lazım ama şakalar komiklikler, yani hayırdır amk.

    İkinci olarak da Syl ile birbirlerinin içlerine düşmeleri. Yani adamın narsistliğine gönderme yapmak için böyle ilginç bir yol seçmiş olabilirsiniz ama mesele burada bu kadar da derin değil. Burada olay sadece seyircinin beklentilerini karşılayıp birbirlerine aşık olup olayların aşk eksenine çekilmeye çalışılması var ve bunu da hayal gücünden yoksun ve bizleri aptal yerine koyan bir durum olarak buluyorum.

    Üçüncü olarak da Loki ve Syl’in paso dövüşmesi. Bu bir tek bana mı batıyor?! Bu adamlar kurnazlık tanrıları ama sanki Mortal Kombat eğitimi alıp gelmişler şaka gibi. Büyü kullanın, başkalarını birbirleriyle dövüştürtün, ne biliyim ışınlanın ya da şekil değiştirip dövüşten kaçının??? Ama hayır gereksiz dövüşler. Bu tarz aksiyonu FAWS’da bekliyordum ama burada çok sırıtıyor ve dövüş kareografileri de olmamış zaten eğreti duruyor bu bölümde özellikle.

    Yani özetle bu diziyi sevmek istedim ve bu sezonu bitireceğim ama Marvel/Disney dizilerine olan hype’ım yerlerde.

    8 -20
    • @Mevgs

      yorumunu okuduktan sonra an itibariyle bizim de yerlerde… bir şekilde bazı şeyleri göz ardı etmeye çalışıyorduk güzelce gözümüze soktun teşekkür ederiz

      1 -1
    • @broseph69

      Diziyi bedavadan izlediğim için şikayet etmeye hakkım var mı bilmiyorum ama emin olduğum tek şey daha sağlam bir senaryo yazılabilirdi, buna imkanları var

      1 -2
    • @JkarZz

      dostum dizinin bu kısmı TVE de geçiyorya hani ondan dolayı belki güç kullanamıyorlardır diyim dedim .

      0 0
    • @broseph69

      Bir önceki bölümün sonu TVA’da geçmiyordu ama. Demeye çalıştığım genel olarak kurnazlık yapmak yerine göğüs göğüse çarpışma eğilimleri var ve bu tembelce yazarlık gibi geliyor bana

      0 0
    • @4c4r

      ne anlatıyon knk sen izle geç takma bu kadar

      3 -1
    • @broseph69

      Zamanın o kadar değersizse önden buyur Mert kardeş ‍♂️

      1 0
    • @moonware
      Spoiler içeren alan!
      diğerlerine pek yorum yapamayacağım ama şu aniden sempatik olma olayı aslında bayağı göze batan ve mcu’u az çok bilen herkesin de farkettiği bir şey. yani görmezden gelmedik ama ortada yapılabilecek bir şey yok. burada eleştirimizi yapıyoruz ama değişen bir şey var mı? konu loki’nin avengers 1den gelmesi ama nedense dizide avengers 1 lokiden eser yok. ama elimizden bir şey de gelmez.. kısa kesip konuya mı odaklanmaya çalışmışlar bilmem ama tembelce bir senaryo yazıldığı belli. ben şu noktada diziden keyif almaya bakıyorum. sonuçta loki’yi sık göremeyeceğiz, şahsen benim çok sevdiğim bir karakter ve değerini bilmek istiyorum
      1 0
    • @broseph69

      Infinity war’un başında kendini kurban eden, günahlarını bir nebze de olsa affettirmiş olan Loki’yi canlandırıverip burada sempatik sempatik oynatsalardı olurdu ama bu haliyle ı ıh.

      Ha son bölümde Loki’nin çok pis ters köşe yapıp Syl’i ve tüm TVA çalışanlarını öldürüp Time Keeper’ların gücünü ele geçirmesini istemiyor da değilim. O zaman derim helal olsun adamın sempatikliği bile yalanmış, hala kurnaz, psikopat ve güç aşığıymış ama bu alternatiften pek umutlu değilim.

      Haklısınız keyif alma konusunda, ben de beğenmedim diyemem ama kendimi de tam kaptıramıyorum.

      0 -1
    • @duckrella

      Loki zaten ileride nasıl bir insan olduğunu,aslında iyi biri olduğunu farketti hemde dizinin başkarakteri loki olduğu için onun iç dünyasını gördüğümüz için sempatik olması normal,dizi sıkmıyo ve seneryo zaten diğer mcu filmlerine bağlanıcağı için şuan bir yorum yapılamaz,loki ve sylive ilişkileri TVA’yı parçalicak bu yüzden mecbur yapılması gereken hareketlerden biriydi ,bu ikilinin sürekli savaşması üstün olduklarını kanıtlama çabası ve narsistliklerine bir gönderme ,kareogragilerinin basit olması normal çünü aynı kişiler ve güçleri olduğu için fazla birşey beklememeliyiz(mantıklı düşünürsek) black widow izlemiyoruz sonuçta.TFAWS Cap’den kalkanı alan birinin tripleri yeteneksizlikleri profesyonel olmayışı diziyi sıktıda sıktı. Loki’yi yeni mi izliyosunuz ilk filmden beri zaten samimi ve biraz değişik bir villiandı

      1 0
  19. @Naive
    Spoiler içeren alan!
    Tom beye de son sahnedeki kostümden giydirmeliler bence :D
    0 0
  20. @CTNFX

    Ne yapsalar boş Asgarddan gelen bir karar vardır.

    7 0
  21. @ozgenaz12
    Spoiler içeren alan!
    Sonda bir kiss bekliyordum ama
    9 0
  22. @ozgenaz12
    Spoiler içeren alan!
    O yok edilen insanlar bence ölmüyor
    6 0
  23. @saltiks

    paralel evrenler. lokiyi Spiderman no way to home filminde göreceğiz. doctor strange filmide bu konu üzerine zaten . beynimizi sulandıracaklar. şu loki mi bu loki mi diyip duracağız. bizim evrendeki loki. kimse kız loki istemez.

    1 -5
    • @saltiks

      Son sahnede Loki başka bir evrene paralel evrene yollanıyor o evrende o evrenin lokisi i o evrenin zenci thoru ve o evrenin lokisinin çocuğuyla karşılaşıyor…

      2 -5
    • @zeymelyl

      beynim gg

      0 0
  24. @camgezer

    Çok iyi gidiyor dizi, şahane bir bölümdü. Son sahne ve ek sahne vay vay vay diyorum.. Nalet Covid umarım varyantlarını alıp gidersin de yeni Marvel filmlerini sinemada doya doya izleriz. Bu diziler özlemimi gittikçe artırıyor :)

    1 0
  25. @exclusive81

    Sonra adamlar yapıyor diyince özenti oluyoruz, bizimkilerde (1-2 tanesi hariç) saçma salak diziler çeksinler, aşk, börtü böcek vb, 2 yakışıklı çocuk 2 güzel kız alsana dizi başka bir bok bildikleri yok, ulan bu dizileri gördüklerinde hiç mi utanmıyorlar, türk senaristler yönetmenler harbi koca bir çöplüksünüz

    11 -1
  26. @ersenunal

    Bu adamların loki ile ne alıp veremediği var aq

    0 0
  27. @marcusmaker
    Spoiler içeren alan!
    Acaba başta Kang var ve Ravonna aşkına karşılık vermediği için onu da böyle bir yere mi koydu…
    2 0
  28. @marcusmaker
    Spoiler içeren alan!
    Düzene karşı çıkanlar unutulmaz abim o7. Şaka bi yana Mobius’u jetski ye binerken görmezsem isyan çıkarırım
    18 0
  29. @Lokiiii

    Şu reis jetskie bindiği gün mutlu olucaz

    20 0
  30. @asiyaren
    Spoiler içeren alan!
    Yürek acısı, gönül yarası..
    1 0
  31. @beowulf1
    Spoiler içeren alan!
    Mobius silindiğinde üzülmüştüm ama son sahneyi görünce umutlandım #MOBLOK

    6 0
  32. @Engerek01

    Benim gelecek bölümlerle ilgili biraz farklı bir tahminim var. Spoiler sayılmaz ama yine de spoiler içine yazıyorum.

    Spoiler içeren alan!
    Önceki 2 Marvel dizisi karakterlerin tamamen değişimini anlatıyordu. Wanda vision dizisinde Wanda Scarlet Witch’e dönüştü. Vision tamamen kayboldu, yerine White Vision geldi. Falcon and Winter Soldier dizisinde ise Falcon Kapan Amerika’ya dönüştü, Winter Soldier ise tamamen yok oldu.

    Yani 4 karakter de dizinin adındaki tanımlarını kaybedip başka bir şey oldular. Çok benzer bir şeyi Loki için de bekliyorum. Yani bizim bunca zamandır tanıdığımız Loki karakteri tamamiyle değişip çok farklı bir çizgiye oturacak 6ncı bölümün sonunda.

    10 -3
  33. @Midnighter126
    Spoiler içeren alan!
    Dizinin konusu,hikayesi ve karakterleri çok iyi yazılmış.Merak ettiriyor ama işleyişte bazı sıkıntılar var. Sylvie ve Loki Lamentis-1’de iken oluşan nexus bölgesi aşkın gücü gibi saçma bir şeyle geçiştirilmemeli.Umarım ileriki bölümlerde bunu düzeltirler.Çünkü zaten herkesin yok olacağı bir bölgede çocuk bile yapsalar zaman akışını değiştirmez bu.Kendileri açıkladı zaten.Ayrıca bazı kısımlar çok tahmin edilebilir gidiyor.Mesela Loki ve Mobius silinirken çok hızlı geçiştirdiler.Belli oldu zaten yeniden göreceğimiz.Ayrıca Mobius’u dizinin sonunda jett ski ile görmezsem isyan çıkartırım.Kısaca hikayenin gizem unsurunu öldüren diyaloglar ve sahneler var.Onlar olmazsa sonrasını daha da çok merak ederek izlesek tadından yenmezdi.Yine de böyle de keyifli bir dizi izlettiriyor kendini.Disney çatısında en beğendiğim dizi buydu (Wandavision,Falcon vs.arasından) Daredevil dizisiyle karşılaştırmayacağım ama keşke bir Daredevil dizisi gelseydi gelecek Armor Wars dizisi yerine.Hiç ilgimi çeken bir dizi değil Armor Wars zaten daha önce Iron Man filmlerinde gördük Tony’nin teknolojisinin kötüye kullanıldığını.Onun yerine mis gibi bir DD görmek isterdim.Sektördeki en sıradışı karekterlerden biri ve dizisi de çok iyiydi onun kalitesinde bir şey henüz görmedik.Loki yine bu konuda iyi bir dizi.DD ve Punisher kalitesine yakın bir dizi.
    7 -1
    • @Sykoman

      Bence hani o nexus’un oluşmasının sebebi hani asla olamayacak bir şey olmasından kaynaklanıyor. Yani yaprağa basmak dalgalanmaya sebep oluyorsa bu yaptıkları tsunami etkisi yarattığından belki böyle olmuştur.

      1 -1
    • @broseph69

      Daredevil cidden her açıdan kaliteli bir yapımdı

      1 0
    • @Midnighter126

      @broseph69 daredevil gerçekten bir başyapıt onun kalitesinde bir şey gelmesi çok zor ddyi bir sezon daha göreyim marveldan başka hiçbir şey istemem

      0 0
  34. @winnerr.b

    Şu adam jet skiye binsin valla içimde kalır.

    14 0
  35. @RequiemAngeL

    Gayet sağlam bir bölümdü beğenmeyenlere veya bir sorun arayanlara takmayın.

    2 -1