Dil SeçeneğiLoki 1.Sezon 1.Bölüm (Glorious Purpose)

 9 Haz 21  |   245
Sinema Modu İzledim
Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

asosyalpsikolog
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Kötülük tanrısı Loki kendini zamanı dışında bilmediği bir yerde bulur ve yaradılışına rağmen işbirliği yapması için zorlanır.

Yorumlar (245)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @powerpoff

    ortalık fena karışıcak

    0 0
  2. @beerus

    pek sarmadı mantıksız gelen çok şey vardı

    0 0
  3. @Borleo

    23.07.2021 2.kez başlandı.

    0 0
  4. @stonehenge

    Bölümleri indiremiyor muyuz? İnternetsiz bir ortama gideceğim diziyi de izlemek istiyorum :(

    0 0
    • @Tems

      internet downland menager kullanabilirsin bilgisayara indireceksen

      0 0
  5. @DESMOND-C

    Bende diyorum dizi ne kadar uzun son 5 dakkası yazıymış :D

    1 0
  6. @Rhaeoo

    beğendim

    1 0
  7. @asafatsa1232

    Olabilecek en iyi başlangıç bölümüydü, ama sarmadı nedense :/

    2 -1
  8. @hmyra

    mhh loki çok tatlısn aşk adam

    0 0
  9. @hmyra

    aşırı aşırı aşırı iyi bi dizisn sennn

    1 0
  10. @babayaga_8

    hadi bakalim…basladik

    1 0
  11. @mwrta

    mütüş

    1 0
  12. @gorkem.iskoc

    Müthiş DİYORUMM…..

    1 0
  13. @marcusmaker
    Spoiler içeren alan!
    “D.B. Cooper’ın sen olduğuna inanamıyorum.” sadmnşktamsdkşnmaskş
    8 -1
  14. @mustaflash123

    sanırım yayınlan 3 dizi arasında en iyi 1.bölüm buna ait

    7 0
  15. @whovianCaner

    Vay be sanki PS 5 te yeni nesil oyun oynuyormuşum gibi hissettirdi resmen kalite kokuyor grafikler falan oynanış hikaye mükemmel

    9 0
  16. @UgurStonne

    Uzun zamandır böyle güzel dizi gelmemişti

    4 0
  17. @theoriginalfamily

    çok iyi başladı güzel devam edecek gibi

    2 0
  18. @38NYKS38

    oh shit here we go again

    2 -1
  19. @dj.solonely

    asosyalpsikolog gerçekten çeviride çok iyi bir iş çıkartmışsın bölümün yayınlandığı gün koyup bizi bekletmediğin için teşekkür ederim iyi ki varsınnnn

    2 0
  20. @1trex0

    oha ne bölümdü. tam da olamsı gerektiği gibiydi.

    5 -1
  21. @OmerBey00

    Bu Siteyi seviyorum yaa <3 <3 <3

    6 0
  22. @karasg03

    diğer bölüm ne zamana

    1 0
  23. @Tokyooo

    Bölüm Süresi Çok İdeal Olmuş Ve 50 Dakika’nın Nasıl Geçtiğini Pek Anlamiyorsunuz.
    Çok Güzel Devam edicek Gibi Duruyor İzlemediyseniz Kesinlikle İzleyin.

    Spoiler içeren alan!
    Ama O Sonsuzluk Taşlarının Öylece Bir Dolapta Olması Saçma Geldi Bana Belki İleride Mantıklı Bir Açıklaması Olur.(Zaman Koruyuclain da Olmasinda Problem yok Ama Standart bir Dolaptaa Olması Saçma Mesela Başında Özel Koruyucu Gibi birşey olabilirdi Ayrı Özel Bir Odada Özel Bir Saklama Yerinde v.s) 2.Bölümü Sabırsızlıkla Bekliyorum.
    0 -3
    • @DenisaPaola

      orda kı ınsanlar Orda gorev yapmak ıçın yaratılmış zaten taşların gucu de kullanılmıyor o evrende o yuzden basıt bırşey gıbı dolapta duruyor

      4 0
  24. @lalisa226

    ben şey fark ettim loki kendi geleceğini izlerken dosyası thanos boynunu kırınca sonlanmadı thor ona sarılırken sonlandı yani loki son anında kardeşinin ona sarıldığını hissetti

    20 -1
    • @efeztby1

      uf cok iyiydi bu ayrinti.. bu yorum sayesinde farkettim zaten

      0 0
  25. @camgezer

    Loki şey gibi değil mi ya; sürekli odunluk yapan, hatalar yapan hatta aldatan ama allam edip kallem edip (bu kelimeri de umarım doğru yazdım :D ) kendini affettiren sevgili ya da ne bileyim ailenin hayırsız ama yine de her haltı bi şekilde affedilen, atsan atılmaz satsan satılmaz evladı değil mi?
    Tam bir Bad Boy ama seviyorum seni Loki beyciğim :)))

    7 0
  26. @godofthunder1453

    Bayıldım mükemmel başladı

    4 0
  27. @ekeskin17

    loki yi pek sevmezdim ama dizi güzel olacak gibi görünüyor. adamlar loki yi de sevdirecek anlaşılan…

    0 0
    • @Maykul11223

      lokiyi bende sevmiyodumda avengersi sadece ilk filmni arkadaşım yüzünden lokinin new yorka saldırdıgı avengers 1 ismini hatırlamıyorum onda gorup ıyy bunasıl karakter aq demiştim sonra izleyince seviyosun

      2 0
  28. @feritciva
    Spoiler içeren alan!

    bana sorarsanız bürokratik/totaliter bir sürü kıç kafalının hiyerarşik yapısını yıkmaya çalışan loki varyantı aslında bu dizinin iyi adamı olmalı! :D

    4 0
  29. @PaTLaK_DoMaTeS

    Aşşşırı iyi bir şekilde başladı bakalım nasıl devam edecek

    1 0
  30. @bunyo361

    enes koca kralım önerdi izleyin

    0 -1
  31. @Elandura
    Spoiler içeren alan!
    O bulundukları yer, zamandan ayrı bir bölüm sanıyorum. Eğer Loki’nin kendisi kaçaksa, daha önce de yakaladılar ve Mobiüs onu kendisiyle yüzleştirmeden, kendi yanılgıları ve varsayımlarıyla TVA’nın içindeyken kaçıp gitti. E haliyle daha kötü biri oldu. Orası zamandan bağımsız bir bölge olduğu için de timeline’a giriş yapmadığı sürece davranışlarını okuyup yakalayamıyorlar. Aynı yerden ikinci kez yakalanınca, aynı şeyin yaşanmasına engel olmak için sanıyorum ki Loki’yi kendisiyle yüzleştirdiler.

    5 saniye içinde sonsuzluk taşlarının güçlerinin etkisizleşip kağıt sabitleyici olarak kullanıldığı bir boyut tanımlamaları da çok ilgimi çekti açıkçası. Ama 2014 Thanos da dizinin mantığıyla 2023’e kaçamamalıydı. Ama sanıyorum ki Avengers’taki gibi iyi karakterler daha da güçlü olsun diye belli noktalara ve durumlara müdahale ediyorlar. Dizide öyle bir şey duydum gibi hatırlıyorum. Bu da bir sürü sonsuzluk taşının kağıt sabitleyici olarak ellerinde olmasını açıklıyor.
    Sanıyorum bu TVA sistemi çökertilince asıl kaos başlayacak, belkide Multiverse of Madness filmi de buraya bağlanacak.

    14 0
  32. @kingslayermete

    Çok güzel başladı wandavision’dan daha iyi olacak gibi.

    Spoiler içeren alan!
    doctor strange 2 ye çok ciddi şekilde hazırlıyorlar bizi çoklu evren ve farklı zaman dilimleri konusunu işleyerek umarım üstesinden gelirler çünkü ya bomba gibi olacak ya da ortalama bir iş olacak.
    9 -1
  33. @11ecsr11

    loki karakterini pek sevmezdim ama bu diziyle sevecek gibi duruyorum cünkü çok iyi yapmışlar güzel başladı

    2 0
  34. @KibirliKoala

    muzikler cok tanidik geldi ya

    0 -3
  35. @tartaros95
    Spoiler içeren alan!
    kaptan amerika’ya niye müdahale etmediler peki ?
    1 0
    • @DANYALZAL

      Çünkü aldığı şeyleri yerine geri koydu yanii zaman akışınız bozmadı

      2 0