Dil SeçeneğiFear The Walking Dead 6.Sezon 9.Bölüm (Episode #6.9)

 16 Nis 21  |   31
Sinema Modu İzledim
Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

elfodelinfierno
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Virginia, korucuları ve Morgan'ın grubu arasında bir çekişme yaşanır. Ginny pek çok düşman edinmiştir ve bunun sonuçlarını görmeye başlar.

Yorumlar (31)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @mehmetadibelli

    Daniel in her şeyi unutma numarası hiçbir işe yaramadı aşırı anlamsızdı

    0 0
  2. @mehmetadibelli

    Morgan başladı yine qw.EÇQWE

    0 0
  3. @mehmetadibelli

    Linç yiyebilirim ama bence Virginia aşırı kötü bir karakter değil sonuçta bizimkiler rahat dursa yaşıyorlar herkesin bi görevi vardı iyi kötü. Yerleşimi de sağlamdı ayrı kalmaları üzücü ama iyi yaşasalar birleşirlerdi. Çok daha kötü karakterler gördük, Virginia kötü bir karakter ama bana o kadarda kötü gelmiyor

    1 0
  4. @wawe

    Kadin gibi kadin gunumuzde bugun june ❤

    0 0
  5. @AZEreus
    Spoiler içeren alan!
    Rick in cesaretinin 100 de 1 i yok bunlarda o…pu yu oldurmediler yasatacaklarmis hele onun kiziyla birlikde DERKEN 100 de 1 i varmis HELAL OLSUN SANA JUNE ELLERIN DERT GORMESIN gider ayak kizinida oldurseydin ama olsun Morgan senin ben, allahim ya sen ne kadar slak bi adam ciktin lan hele o sonda June nun arkasindan bakmasi suratinin orta yerine guzel bi cakmak isterdim duuuuuuuurrr senarist simdide Dakotayi bize sevdirmek isteyecek bekleyin seninde senarist kafana sokayim nasil sinirlendim lan ama June sinirimi sakinlestirdi John un nda intikamini aldi
    0 0
  6. @farukfaruk86

    Allahin mallari az kalsin serbest birakacaklardi .
    Senaristtede sorun var ,biraz gercekci ol öyle boltan bir dünya seneryosunda serbest birakmak .Diğer dallamada almiş baltayi eline vaaz verip duruyor.

    0 0
  7. @ilker22

    Son 5 dakika neyin nesi? Daha önce hiç yayınlanmamıştı? Yorumlayan kişi yapımcı veya senarist falan mı?

    0 0
    • @IDiziSever

      aynen yapımcı, sanırım ftwd’nin yayınlandığı platformda bu tarz şeyler hep bölüm sonrası oluyor ama diziyi ekleyen kişiler genelde bunları siliyor,çok da gereği yok zaten :D

      3 0
  8. @Pars

    helal olsun June

    0 0
  9. @nickarmada

    lexam(june) benim üzümlü kekim . aşığım sana… 7. baştan başlayışım.

    1 0
  10. @emre carey
    Spoiler içeren alan!
    çok iyi oldu. June fazla bile beklemiştin
    1 0
  11. @IDiziSever

    June’u yaptığı şey için suçlayamam ama keşke John ona kaçmak istediğini söylediğinde onunla beraber kaçsaydı…
    Üşüyoruz John reis…

    4 0
  12. @Dreamrain
    Spoiler içeren alan!
    Bazıları için ne kadar kolay yazması.Sizin hayatınızın aşkını öldürsünler, katili gözünün önünde dursun , bakalım napardınız.June Dakotaya çocuk olduğu için birşey yapamazdı ama onu bu hale getiren , manyaklaştıran anasına yapması doğaldı.
    1 0
  13. @Dreamrain

    Bravo June !

    0 0
  14. @dazejar

    Morgan bak işine aslanım.

    0 -1
  15. @maniacpow

    Dr. Miskopat

    Spoiler içeren alan!

    Bandajını değiştirip yarasını temizleyip vurması acayip bir durum!
    2 defa hayatını kurtaran ile hayatını sonlandıran kişi aynı.

    0 0
  16. @Lucien

    June farkında olmadan John’un istediği şeyin tersi oldu, keşke önce mektubu okusaydı. Belki John’un hatırına geçmişi geçmişte bırakırdı.

    0 0
  17. @TheError35

    Efsaneler ölmez, sadece şekil değiştirir.

    0 -2
  18. @sedaak
    Spoiler içeren alan!
    TWD ‘de Negan , burada Virginia …
    hep birileri olacak ve Morgan’ ın kurmak istediği düzen bozulacak maallesef .
    o nedenle Virginia’yı başta öldüreceklerdi.
    0 0
  19. @Firebox

    Bu kadar basit işte, dünyanın sonunda edebiyat ile yaşayan Morgan’ ın ölmesi gerekirken bir sürü gerekli insan öldü. TWD de Carol, FWD de de June. Daşşaklı hatunlar.

    2 -4
  20. @pomakprenses

    morgan, suratına seri tokat atmak istiyorum bazen. neyse ki june gerekeni yerine getirdi. dakota bu da sana kapak olsun

    3 -6
  21. @izaafi

    Aptalca davranan , aptallar sürüsü . Kader bu ya ; en sona da onlar kalmış.

    0 0
  22. @ULANNN
    Spoiler içeren alan!
    Yine de üzüldüm lan virginia’ya. Kadını öldürmemek için morgan’ın o kadar mücadelesinden sonra june’un çıkıp öldürmesi bu dünyada yeni bir şey kurulamayacağının göstergesi. 11 yıldır iki dizide de uğraşıyorlar insani bir yer kurmak için ama sonuç hep hüsran.
    5 -1
    • @twdftwd
      Spoiler içeren alan!
      ya harbi bi johna üzüldüm birde virginşanın ölümüne yeter harbi ksç dakka boyunca uğraş gelsn öldürsün

      1 -2
  23. @nOnstOp

    June ; Eline sağlık. Aşırı uzamıştı bu olay. Artık sonlanması gerekiyordu ! İyi oldu…

    4 -3
  24. @twdftwd
    Spoiler içeren alan!
    eğer morgan virginayş vermeyip kavga başlasaydı biri ölseydi june a harbi kayardım ya öldürceksin başta ya da öldürmüceksin
    1 -1
  25. @twdftwd
    Spoiler içeren alan!
    50 dakka boyunca virginayi kurtarmya çalış sonunda gelsin june öldürsün… bence başta öldürmeliydi. birde kavga çıkarıp morganın ekipden biri ölseydi virginiaı öldürmediler diye harbi june iyi kayardım

    .

    2 -1
  26. @funeraldj

    bu sezon izlediğim en mükemmel bölümdü be moruq

    2 -2
  27. @dlkb
    Spoiler içeren alan!
    Helal sana June <3
    5 -1
  28. @Efulimcey74

    Nihayet sonunu sevdim

    4 -3
  29. @firstl

    Kral June

    4 -5