Dil SeçeneğiElite Short Stories: Nadia Guzmán 1.Sezon 3.Bölüm Final (Part 3)

 15 Haz 21  |   16
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (16)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @Beautypng_

    Ah Guzman senin o kadar üzülüyorum ki, Naida bu koşulsuz sevgini hiç ama hiç hak etmiyor

    Spoiler içeren alan!
    Yeni sezonda ayrılmanıza üzülmüştüm ama şuan dedim ki iyi ayrıldınız çekilmezdi bu

    zaten bu kısa hikayeleri sezondan sonra izlemem de ayrı bir ironi oldu benim için :)

    1 0
    • @eylulwater

      teşekkür ederim yeni sezondan önce yeni sezonu anlayabilmemiz için yayınlanan bölümlerden birinin altına sezondan spoiler yazdığın için mk

      2 0
  2. @powerpoff

    Guzmanı harcadınız be

    2 0
  3. @hanifeniiiz

    nadia neyin kafasında

    6 0
  4. @blesing123

    4 bolum nezman

    1 0
  5. @lolithqu

    hiç beklediğim gibi olmadı hikayeleri

    1 0
  6. @Marl_Bro._

    Ne olmuş bu elite yaa berbat otesi

    2 -1
  7. @burakdmrl

    Nadia napıyon ya? Sevdiğin için 4-5 gün çekeceğin dramaya, özleme dayanamıyor musun? Triplere bak umarım yeni sezonda daha iyisini bulur da Guzman buna da yolu verir.

    10 0
  8. @Brokensoul07

    Nadia’nın bahanelerinden sonra eski sevgilimin ailesel sorunlarım diyip ayrılması daha mantıklı geldi..

    14 -1
  9. @mrym wwk

    Guzmanın üzülmesini istemiyorum o çok iyi biri nolur üzmeyin onu

    3 0
  10. @Mr.jonas

    Nadia bu çocuğu harcıyor. Guzman sen daha iyilerine layıksın be valla bak. Buluşmamız kötü geçsin nedir ya, sanki bu dünyada sevdiğini bırakıp okumaya giden ilk kişi. Ağla nolacak azıcık ayrılırken. Berbat bi randevudan iyidir ağlamak. Zehir etti çocuğa bir günü .

    10 0
  11. @azaddemir0

    bölümler keşke daha uzun olsaydı :(

    1 0
  12. @ozlemsi

    Guzman çok sempatik yaa yerim

    8 0
  13. @Ryuk82

    Agalar ben Guzmana Aşık oldum

    19 0