Fragmanı izle The Expanse

Günümüzden 200 yıl sonrası... Deneyimli dedektif Miller, oldukça zengin bir ailenin kayıp kızını bulmak için bir uzay gemisi kaptanıyla işbirliği yapar. Olayı araştırdıkça kahramanlarımız, insanlık tarihinin en büyük komplolarından biri ile karşı karşıya olduklarını fark ederler.

Yorumlar (88)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @ykam

    astroit kuşağını, KEMER diye çevirmek nedir arkadaş? Ayıptır, günahtır; uzay bilgisinden bu kadar uzaksanız gidin başka dizileri çevirin

    0 0
  2. @Fr4nkMart1nN

    Böyle bir dizi nasıl olur da “Önerilen Diziler” arasında yer almaz

    1 -1
  3. @sparrow3

    Diziye başlamayı düşünenler hiç tereddüt etmeden başlayabilir gerçekten çok dolu ve doyurucu bir hikayesi var repliklerde anlatılanlar ve bahsedilenler hep ilerisi için minik birer ama bu hikayenin daha oturaklı olmasını ve kaliteli olmasını sağlıyor gerçekten güzel yazılmış bir bilim kurgu dizi hakkını vermek gerek. Örneğin the 100 ile karşılaştıracak olursam saçma salak hatalar yapılmaması gereken en aptalca şeyi yapma eğilimi yok burada bu da daha gerçekçi olmasını sağlıyor aslında bir nevi geleceğin minik bir ihtimalini izlediğiniz hissini uyandırıyor sizde. İzlenmeyi hak eden güzel nadir dizilerden düşünmeden İZLEMEYE BAŞLAYABİLİRSİNİZ.

    2 0
  4. @553818

    4 bölüm izledim. çok yavaş ilerliyor desem yavaş da değil sürekli bir şeyler oluyor ama konu hiç akıcı değil, dizide ne dram var ne gizem ne aksiyon ne komedi öyle kendi halinde bi dizi yapmışlar. çok güzel yorumlar almış dizi ne zaman güzelleşiyor bi yazsaydınız da ona göre devam edelim. ilk 4 bölüm zaman kaybı.

    4 -2
    • @sparrow3

      Dizi zevkin olduğundan emin misin kardeşim dizinin hikayesini anlatabilmesi ve ilerlemesi için öyle olması gerekiyor her bölüm senin için savaş mı çıkarsınlar istiyorsun şans vermeyeceksen hiç izleme boşuna yorma kafanı o yavaş dediğin yerler dizinin anlaşılması için zemin zaten. Yavaş dizi böyle olmuyor ayrıca sen yavaş dizi görmemişsin

      3 -3
  5. @volkan0404

    arkadaşlar lütfen biri yazsın . kemerliler. dsi. bm. kuşaklılar. bunlar hangileri şimdiden teşekkürler. bm dünya insanları onu biliyorum ama diğerleri?

    0 0
    • @traBolic

      Google arama motoru, 2000’lerde piyasaya oturdu ve halen varlığını benimseyemeyenler var

      0 -1
    • @volkan0404

      he bi akıllı sensin. boş yorum yazacak kadar vaktin varsa google dan bulup link atarmısın kardeşim ben baktım bulamadım.

      1 0
    • @Alpha19031

      Kemerliler : Ne dünyadan nede marstan olan bağımsız bir şekide yaşamaya çalışan ama sürekli mars ve dünyanın sömürgesi altında kalmış insanlardır.
      BM : Birleşmiş milletler .(Dünya)
      Kuşaklılar : Çevirmen farklılığı tamamen.Kemerliler ile aynı kişilerdir.
      DGI : İngilizcesi OPA (Outer World Aliance) Türkçesi DGI (Dış Gezegen İttifakı ) Kemerlilerin kendi örgütlerine verdikleri isimdir.Bir topluluktur.

      1 0
    • @volkan0404

      @Alpha19031 eyvallah kardeşim ilgin için teşekkürler. kuşaklı ve kemerli çevirmen farkı oldugunu bilmiyordum anladım şimdi taşlar oturdu.

      0 0
  6. @jesuscarabelas

    5. sezona üşüşen yoğun ilgi üzerinde dedim ki ulan ne kaçırıyoruz tekrar deneyelim. Hadi bakalım kaldığım yerden 2. sezondan başladım. Fakat olmuyoor. Olmuyor. Bilim kurgu aşığı olarak böyle ciddi sayılabilen bir diziyi sevebilmeyi gönülden istedim. Ama ne mümkün öyle tipitoşlar seçmişler ki oyuncu niyetine, şekil şemal on numara ama bomboş arkadaş. Yani uzayda beraber yol alsak bunlar da dışarıda kalsa dımdızlak, yardım isteseler feryat figan Jesus abiii aç hangarı ağbiiii diye. Yeminle söylüyorum dönerim kapsülüme yatar uyurum mışıl mışıl.

    3 -1
  7. @jesuscarabelas

    Kategorinin pembe dizi olarak güncellenmesi gerekiyor

    0 -2
  8. @Vegasunmusic

    Admiiin bekliyoruz dün yeni sezonun yayınlanmış olması lazımdı ne zaman gelecek?? :)

    0 0
  9. 6 sezon onayını aldı 6 sezonu ile birlikte final yapacak !

    1 0
    • @atikma

      Çok iyi haber teşekkürler.

      0 0
  10. @ragofol

    BAY “kahretsın dunyayı evrenı yıne kurtarmak zorunda kalacağım” valla bezdım yoruldum kurtar kurtar kurtar nere kadar,

    0 -1
  11. @destinadik

    Eğer siz de benim gibi ilk böümleri izleyip bırakma düşüncesine kapılırsanız kesinlikle bunu yapmayın çünkü gerçekten türünün en iyi örneklerinden biri. Değeri pek bilinmiyor ama görsel efektleri olsun, olay akışı ve kurgusu olsun muazzam. Biraz sabredip izlemeye devam ederseniz ne demek istediğimi anlarsınız.

    1 0
  12. @hecee

    1 sezon zemin 2 sezonla beraber başından kalkamayacağınız konu ve olaylar ahhhh protemekul seni bi anlasalar

    0 0
    • @agsalman

      Sen nasıl anladın ki adını bile doğru yazamamışsın :D
      Doğrusu protomolecule yani molekül öncesi gibi bir şeyler ama sen anladığına göre bizi daha iyi aydınlatırsın diye tahmin ediyorum :D

      0 -13
    • @hecee

      sen doğrusunu yazmak için uğraşmışsın ben ise basit yolla kendimi anlatmışım sende anlatmışın niye dil anlatım hocası moduna giriyon kasma yavrum kendini . harflerle takıntılı olma anladıysa geç .d

      2 0
  13. @hecee

    2 sezondan sonra kara delik gibi içine çekiyor film ona göre sıkılıp bırakmayın sabredin ilk 3e girer dizi olarak şahsen mükemmmelll

    2 0
  14. @EMRULLAH73

    Film. yanlış yazarsam kusura bakmayın.LEVİATHAN adlı bilim kurgu romanından esinlenerek yapılmış. Evrende ilk yaratılan canlılardır vahşi,kendi türünü yiyen özümseyerek onun şeklini alan varlıklardı . Daha sonra başka yaşam formlarının gelişmesi için sürgün edildiler. Böyle kaliteli bir yapım görmedim emeği geçenlere saygılar.

    0 0
  15. @Genesys88

    hala izlemediyseniz cok sey kaciriyorsunuz demektir bugune kadar olan tum uzay dizilerini unutun 5 sezon yil sonu veya geleck yilbasindan sonra falan gelecekmis o zaman tekrar bastan baslar izlerim ilk uc sezonu bir oturusta izledim artik mecbur gozler gitti… ilk sezonlar cogu alternatif gitmis ben baska sitelerden izledim mecbur.

    0 0
  16. @katil2031

    fragmana tıkladım açılmıyor

    1 0
  17. @Ercandark

    Arkadaşlarima katılıyorum. Bu yasima geldim (45) ne bil. Kur. dizilerin etkisinde kaldım sayamam. Ama bu hepsini aldi götürdü çöp kutusuna attırdı. Hafizami sildi sanki. Boyle bir dizi yok aklim gitti. Izlemek isteyenler gec bile kaldiniz. Düsünmeyin.

    2 0
  18. @wosvos

    dizi arap atı gibi sonradan açılıyor.

    0 0
  19. @akaymtr

    İzlediğim en iyi kurgu dizilerden biri.

    0 0
  20. @torik

    evsane gelmiş..

    0 0
  21. @flashh670

    Yorumlara bakarak başlıyacam, yorumlara göre beyin yakan cinsten bilim kurgu.

    0 0
  22. @dazejar

    ilhantüzün çok boş bir karaktersin…….. Hatta dizideki uzay boşluğunu bile sen canlandırabilirsin.

    0 -1
  23. @dazejar

    yorumlar neden gözükmüyor ?

    0 0
  24. @dazejar

    ”@ilhantuzun” adlı ilginç karaktere mesaj……… aga bi git !!!! Dizinin her bölümünün altındaki yorumlara hayatında geçirdiğin yanlızlığın izlerini bırakma. Git biraz dışarıdaki insanlarla sohbet et. Herkesin yorumlarına cevap yetiştirmeye çalışma. Çok zavallı bir izlenim bırakıyorsun.

    0 -1
  25. @Yorum

    Yönetim dizinin kategorisini lütfen bilimkurgu olarak düzenleyin. Bu kadar iyi bir bilimkurgu yapımını kategoride bulamayıp şans eseri vitrinde görerek buldum.

    27 -1
    • @erenn42

      Bu dizi ilk defa karşıma çıkıyor favorilere alıyorum bakalım izleyelim görelim. Bilim kurgu tagı eklediğiniz için de teşekkür ederiz (önceden ekli değildi)

      0 0
  26. @guilliani

    diziye baslayalim mi nasil dizidir polisiye tarzi mi orville gibi farkli turler bir arada olay falan mi cozuyorlar?

    0 -1
  27. @sekmenhuseyin

    OLEEYY. Geldi sonunda sezon 4

    1 0
  28. @omer yurtalan

    ne zaman gelir siteye

    0 0
  29. @EnormousFate

    Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. Farklı bir bakış açısı sunuyor.

    1 0
  30. @red.star

    her bölümü sinema şöleni gibi… ilk kez üst düzey bir bilim kurgu dizisi izliyorum… konu, kurgu, efektler herşey harika.

    1 0
  31. @erolbey

    Dizi 5.sezon onayı almıştır. Güzel bir haber bu.

    1 0
  32. @Ayhgul72

    Dizi tam bir efsane olmuş. Bilim kurgunun ufuklarını açmışlar. Şiddetle tavsiye ediyorum. Umarım 4.sezon yakında gelir.

    1 0
  33. @batuhanilduz

    Çok güzel bir bilim kurgu dizisi.

    0 0
  34. @mustix619

    İzlediğim en sağlam dizilerden ilk sıralara girer.

    1 0
  35. @Odun

    Çok kaliteli ve güzel bir bilimkurgu-aksiyon dizisi. Kesinlikle izlemenizi öneririm. İlk sezon biraz yavaş gelebilir ama değil :) Bunun sebebine önce dizideki siyasi kurguyu ve kahramanların olgunlaşmalarını kavramak ve kitaptan çok kopmamak denilebilir. Lakin 2. sezondan sonra hastalığa dönüşeceğini göreceksiniz. Dizinin vizyonu giderek etkileyici bir hale geliyor. Syfy diziye 3.sezondan sonra devam etmeme kararı aldı. Ancak diziyi Amazon satın aldı. Bilmiyorum ama belkide bütçe Syfy için zorlayıcı hale gelmiş yada gelecek olabilir. Zira kitap serisi 8 kitaptan oluşuyor. Okuyucu yorumları çok olumlu. Dizi çok başarılı. Beklenti sürekli artıyor. İhale sürekli büyüyor.

    0 0