Fragmanı izle Lucifer

Lucifer

imdb: 8.2

Cehennem Lordu Lucifer, karanlıklar dünyasında sıkılmıştır ve mutsuzdur, dolayısıyla istifa etmeye karar verir. Lucifer Morningstar adıyla melekler şehri Los Angeles’a yerleşip bir bar açar. İnsanların en gizli tutkularını açığa çıkarma yeteneğine sahip Lucifer yanı başında işlenen bir cinayet sonrası Los Angeles Polis Departmanına suçluları yakalamalarında yardım etmeye başlar. Bir yandan da Amenadiel isim bir melek de başıboş kalan cehenneme dönmesi için Lucifer’e baskı yapmaktadır.

Yorumlar (91)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @bu_seni_alakadar_etmez

    mükemmell

    0 0
  2. @jessi pinkman

    lucifer son bölümde night king oluyo onu da arya stark öldürüyo tahta sakat oğlan geçüyo he bu arada orrrrpu skyler

    1 -3
  3. @Barneyninaskerleri

    Baya sariyo kesin izleyin

    2 0
  4. @Ragnarr42

    Lucifer ın 3. sezonunu atlatan bordo berelidir net. sadece son bolumu izlesenizde olur

    0 -2
  5. @cihanuruc

    yeni sezon kötü olmaz diyordum ve olmadı umarım böyle devam eder

    1 -1
  6. @newton01

    şaşı la bu adam
    bi göz antarktika’ya, diğeri arktika’ya bakıyor

    0 0
  7. @zekim

    admin 6 gündür bekliyorum 9.uncu bölüm nerede kaldı

    0 -1
  8. Filmimin devamını atın çabuk
    İm the değil;)

    1 -1
  9. Spoiler içeren alan!
    3. Sezon sıkabilir ama 4. Sezonda Netflix in yorumuyla dizi mükelleşti
    0 0
  10. Spoiler içeren alan!
    Aksi Şeytan!
    0 0
  11. @Miyawww

    Sırf buraya ”Devil is a handsome man.” İçin geldim. Nokta

    1 0
  12. @Cevatucarr

    5 Sezon bugün saat kaçta yüklenicek acaba ve bu arada dizibox ekibinin eline ve emeğine sağlık

    1 0
    • @zekim

      evet 2 gündür saat bir gelip bakıyorum

      0 0
  13. @Alpha sama

    Dizi iyi ama bölümlerin yarısından fazlası davalarla ilgili ana konuya çok az yer verilmiş.

    0 0
  14. @rojindg0

    dizibox ekibine teşekkürlerr :)

    0 0
  15. @For Asgard

    Bir oran yapacak olursam
    1. Sezon Güzel
    2. Sezon Kötü
    3. Sezon Rezalet
    4. Sezon Güzel
    Yani 1. ve 4. Sezonda ki bölümleri Çay eşliğinde izlerken 2. ve 3. sezonları atlaya atlaya izlemeye başladım.Gereksiz bölüm saysını uzatmak , konuyu Fantastik bir konu yerine daha Polisiye ve Drama üzerine kurmak gerçekten çok sıktı diye bilirim.Sürekli bir Dava durumu , sürekli bir Polisiye gizemi ve işte Şeytan durumu çok sıkıcı idi gerçekten…Netfilx 4. sezon başa geçmesi ile gerçekten kurtulduk diye bilirim bir rahatlama geldi.

    1 -1
    • @rojindg0

      eğer yanlış hatırlamıyorsam 2. ve 3. sezon netfilix in değildi sonra 4. sezonda tekrar netfilixle devam ettiler

      1 0
    • @Engerek01

      İlk 3 sezon Foxtaydı ve Fox o aralar deli gibi polisiye diziler yapıyordu. Lucifer da bu zamanın ürünü. Dizi çılgınca reyting alınca özellikle 3’üncü sezonda sezonu 3 kez uzattılar. Bu da haliyle yazarlara yeterli zaman vermedi. Bölümler klişelerle doldu. Düşünün bir yazar grubusunuz. Bir yılda 26 bölüm yazarsanız mı daha kaliteli olur yoksa 10 mu?

      3’üncü sezon kalite düşünce dizi iptal oldu. Sonra biz fanlar devreye girince diziyi TEK bir sezon için Netflix aldı. Yani 4’üncü sezon son sezon olacaktı. Ancak yine fanlar devreye girdi ve bu harika 5’inci sezonu izledik. Netflix “Kesinlikle 6’ıncı sezon olmayacak” demişti. Şimdi olacağını öğrendik.

      Özetle, Quality over quantity, yani nicelik yerine nitelik prensibiyle dizi yapınca kalite geri geldi.

      1 0
  16. @jesuscarabelas

    kıçımın luciferi. eloel diyorum

    0 0
  17. @Melih007

    Abi anlamadığım bişey sorucam size sezon 4 hani peder bi sıvı verdi ama chole içirmedi içseydi nolurdu şeytan çıkarma sıvısı falanmıydı o

    1 0
    • @rojindg0

      zehirdi chloe de onun yanındayken içicekti ve lucifer ölüp tekrar ceheneme dönmek zorunda kalıcaktı

      1 0
  18. @ardaagdemir
    Spoiler içeren alan!
    Saçma sapan bir kurgu abi dizi çok iyi ilerliyordu ta ki bu bölümde iblis melek kavgasına kadar. Kardeşim sen meleksin amk iblisle dövüşmek nedir ya? Senarist işin biraz bokunu çıkarmış sanki ayrıca luci her çeşit kanata sahip sanırım. Kafasına göre kanat açıyor şekilden şekile giriyor. Biraz daha gerçekçi olmasını beklerdim. 4 sezondur chole ile luci bir araya nasıl gelemez onu da anlamış değilim. Bir de herkesi birbiriyle seviştirmekten vazgeçelerse midemiz bulanmayacak artık. Her şeye rağmen diyaloğu bol konuları ince ince işlenmiş harika bir dizi..
    0 -1
  19. @UhtredRagnarson01

    5 gelmeden önce bi yoklayalım zebanimizi

    2 0
  20. @graks

    behzat ç nin şeytanlı hali işte

    0 -3
  21. @yarenkrgl

    İlk başta bölüm sayısı çok fazla olduğu için izlemeye üşendiğim bir dizi olsa da şuan 5. sezonun yayınlanmasını dört gözle bekliyorum.

    Spoiler içeren alan!
    Umarım 4. sezonun son sahnesinden sonra 5. sezonu batırmazlar. Yaratıcı şeyler beklemiyor değilim.

    Lucifer <3

    0 0
  22. @glcnzds

    Lucifer 5. Sezon geldiğinde sitede olurmu acaba?

    0 0
  23. @LCDP

    Bilmeyenler için kısa bilgi: 5. sezon 21 Ağustos’ta başlayacak 2 kısım olarak yayınlanacak 21 Ağustos’ta ilk 8 bölüm yayınlanacak, toplam 16 bölüm sürecek. 6.sezon final sezonu olucak.

    5 -1
    • @Orhan.demirx

      bu bilgiyi verdiğin için teşekkürler bende çok bekliyordum 5.sezonu

      1 0
  24. @sherlockmikaelson

    Tom Ellis 6. sezon için imzayı attı daha 5 çıkmadı ama olsundu bu da güzel haber

    2 0
    • @rojindg0

      qeqeqweqweq güzel haber

      0 0
  25. @RabiaWebster

    ditektif

    0 0
  26. @serradelrey

    TYLER LOCKWOOD, SHAWN MENDES, LUCIFER MORNINGSTAR BUNU GÖRÜYORSAN EĞER RPYE GERİ DÖN SANA ULAŞAMIYORUZ, WWODAN SANA YAZDIM.

    1 0
  27. @berkay94

    5.sezon gelse de izlesek

    1 0
  28. @ilaytohumcu

    gerçekten çog güzel bir dizi inşallah 5. sezonu gelir

    2 0
  29. beni biraz sıktı ama onun dışında güzel bir dizi 1. sezoz 2. sezon iyi ama 3. sezon bence kötü. 4 en iyisi olabilir. izlemesenizde olur

    0 0
  30. @Sixxxnineee

    Dublaj seçeneği yok mu

    0 -8
    • @sherlockmikaelson

      Tom Ellis’in o mükemmel aksanını duymadan izleyeceksen izlemesen daha iyi :)

      5 0
  31. @Sassenach

    Aksanına bittiğim Luciii :)) Dizi çok güzel arkadaşlar, tavsiye edilir

    6 0
  32. @itsbritneybitch

    Öncelikle diziyi bitirdim, dürüst konuşmak gerekirse izlediğim polisiye dizilerini sevmememe rağmen Lucifer’a bayıldım. Dizinin 3. sezonuna kadar gelen arkdaşlar için söyliyeyim, 3. sezon b*k gibi, son 2-3 bölüm hariç.
    4. sezon nekşfliş sayesinde efsane bi sezon olmuş.
    Demem şu ki karantina günlerinde uykunuzdan edicek bir dizi.

    CHARLOTTE RİCHARDS > CHLOE DECKER

    4 -4
  33. @wwe1

    buna benzer dizi önerirmisiniz

    1 0
  34. @spartakus2222

    dizi tam anlamiyla beni buyuledi harika dizi, bitirdikden sonra kendimi acayip boslukta hissediyorum luciferla dedektifin bir turlu kavusamamasi offf ya diziyi kesinlikle izleyin izletdirin yeni 5.sezon geliceyi icin mutluyum ama final sezonu oldugu icin nbir o kadar uzgunum(((((((((((

    0 0
  35. @FeyzaM

    Diziyi bitireli çok oldu, özlemimden geldim buraya :) diziye başlamak isteyip de tereddüt eden veya bölümü fazla diye sonraya atanlar izlemeyenler varsa şu kadarını söylüyorum, bitirdiğinizde -ki bu fazla uzun sürmeyecektir- keşke çok daha fazla bölüm olsaydı diyeceksiniz. Başlamak isteyip tereddüt edenler hiç çekinmeden hemen başlayabilirler. Dizide komedi, dram, aşk, doğaüstü olaylar ve güçler, aşşırı karizmatik ve mükemmel aksanlı bir başrol olan Tom Ellis… Ne ararsanız var. Fazla zaman kaybetmeden başlayın derim. Tom Ellis’ın ” Titektif” ve “lovely” deyişinden çıkamayacaksınız

    1 0