Fragmanı izle Into the Night

Gizemli bir kozmik olay dünyayı kasıp kavururken, kaçırılan bir gece uçağındaki yolcular ve uçuş ekibi, güneşe karşı bir yarışa girişir.

Yorumlar (48)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @sadece elif

    stephen king gece yarısını 2 geçe kitabını okuyup diziyi çekmiş olabilirler

    0 0
  2. @Swarley Stinson

    diziyi çıktığı hafta bitirmiştim ama başlayıp başlamama arasında kalanlar için 1-2 şey söyliyeyim. dizi gayet güzel. farklı farklı insanlar, her ülkeden vardı yani. bu olay hoşuma gitti. ayrıca türk olması daha da çok hoşuma gitti. ve diziyi izlerken mehmet kurtuluşa hayran kalabilir, gurur duyabilirsiniz. ama dizide çok mantık hatası var. çok göze çarpıyor ama yine de izlenebilir.

    0 0
  3. @starsinyoureyes

    baya iyi dizi neden bu kadar gec başladım diye kendime kızıyorum

    1 0
  4. @kanemenzombi

    Dizide türk olduğu için beğeni alan dizi olduğunu düşünüyorum. Kötü değil ama mükemmel olabilirdi . Gelişen olaylar karşısında ise oyuncular ruhlarını şeytana satmış ruhsuz halde duruyorlar. Dizide çok gereksiz konuşmalar bir müslüman bir hristiyan birde bizim yarı dindar türk var uçakta ama nedense herkes türke kayıyor biri diyor pis müslüman biri diyor sen müslüman değilsin kafir bu arada uçağın geri kalanı hiç konuşmuyor ateistler heralde . Dizi kıyamet değil komedi senaryosu

    Spoiler içeren alan!
    ilk bölümde italyan silahla biniyor ve bilmem nereye gidiyoruz diyor ve herkes a tamam diyor uçak kalkıyor kimse olup bitenden haberi yok millet diyor ki ben biletimi oraya almadım niye gidiyoruz oraya lan adam 15 dk önce gözler önünde silahla girdi içeri sence neden mal. Yeryüzünde insanlar ölmüş ama kimsenin (karısına sürekli mesaj atan adam hariç) umrunda değil.Zaten 6-7 kişi kalmışsınız herkes birbirini uçaktan atmaya çalışıyor aq bir durunda dünya turunu tamamlayın daha 14 saattir uçuyorsunuz.

    Genel olarak bence kimse oynadığına adapte olamamış ayaz mafya desen değil baba figürü desen değil ines şımarık influencer tipli ama değil sürekli millete yardım filan yapıyor zaten tek o yapıyor italyan zıt karakter ama değil arada popişimizi koruyor pilot zaten uçak uçuruyor arada yakıt bitti diyor kabinde oturuyor boş boş Ve gereksiz birsürüü detay dizi sadece bilimkurgu drama ve gerilim 0 2. sezon onayı alırlarsa umarın oyuncular önce bir senaryoyu okur umarım

    1 0
  5. @neonwest

    Umarım ilk sezondaki heyecan değişmez.Keşke yine oradan oraya uçakla sersefil olsalar.Uçak görmek istiyorum

    3 -1
    • @traBolic

      :) “sersefil olsalar”

      1 0
  6. @Bulutell

    İyi güzel de neden batı.. Kutuplara git 6 ay gece keyif yap.. O uçağa bi coğrafyacı koysalardı ilk bölümde hallederdi her şeyi

    3 0
    • @sdt_clk

      kutuplara nasıl inecekler hadi diyelim indiler nasıl kalkacaklar inseler yemek bulacaklar mı hipotermi geçirmezler mi barınabilirler mi ohoooooooo kafamda deli sorular :) :) :)

      1 0
  7. @nergiwashere

    dizi güzel.sürükleyici.bazı teknik hatalar olsa da iyi çok göze batmıyolar.son sahnede dizinin kendine çekmesi çok önemli her sahne sonu hasssssss olup diğer bölüme geçirtiyor ister istemez

    2 0
  8. @thecryofsilence

    Ayaz olması ayrı bir izleme sebebi :) Merakla gelecek sezonu bekiyorum. 2. sezon umarım daha heyecanlıdır.

    1 -1
  9. @quuenkiller

    Bir eksik var diyorsun ilk başta ama AYAZ karakteri okadar mükemmel oturmuş ki bir ara 6 bölüm olduğunu unutturdu. 7. Bölümü aradım yanlışlıkla izleyin bence..

    1 0
  10. @En7ction

    Sizce izlemeli miyim ?

    3 0
  11. @tbulic

    Dizide ne eksik derseniz Temel eksik

    3 -1
  12. @Seuak

    Fıkra gibi dizi bir uçağa 1 rus 1 polonyalı 1 italyan 1 türk derken akıp gidiyor murat soner reyis in dediği gibi

    11 0
  13. @besteputa

    Bir Türk’ün oynayabileceği en iyi karakter. Yabancıların yorumlarına bakınca çoğunluğun favorisinin Ayaz olması da ayrı bi gurur verici. Bizimde başrolde oynadığımız bi dizi olması mükemmel olmuş ben çok beğendim 10/10

    5 0
  14. @mustaflash123

    Güneşten kaçmak da aşırı saçma bir konu, yani sonuçta dünya hem kendi ekseni etrafında hem de güneşin etrafında dönüyor sen ne yap ne et yine de illaki güneşi göreceksin, nereye kadar kaçacaksın?Yine de merak uyandıran bir konusu var ilk bölümü izledim güzel gibiydi bakalım nasıl devam edecek.Tahminimce anca çerezlik bir dizi olur

    0 -5
  15. @Sancaks

    Çok keyif aldım kesinlikle.
    2. sezon ne zaman bilen var mı ?

    4 0
  16. @grmtchr

    güzel her bölümü ayri heyecanli bence.

    2 0
  17. @theworst

    Sürükleyici bir dizi izlerken sıkılmazsınız hafiften the last ship’e benzettim güzel dizi şans verin derim.

    2 0
    • @enes1834

      yanlış benzetmişsin aynı degil o dizi de biyolojik silah var dı kahraman amerikan deniz kuvvetleri her amerikan dizi sin de oldugu gibi biyolojik silah yapan teröristleri durdurmaya çalışıyorlardı yani

      2 -1
  18. @PinkyPink

    dizi akıcı ama saçmalıklarla dolu. ayrıca çok ırkçı!

    1 -1
  19. @MNKSGN

    Ayaz adamsın

    2 0
  20. @themozart

    bi gecede bitirmelik, aşırı saran, heyecenlandıran ve oyuncuları 1010 bulduğum bi dizi oldu. İZLEYİN

    2 0
  21. @dgknilhan

    hızlı hızlı izledim sardı

    1 0
  22. @harununal51

    Güzel ama en iyi değil.
    İzlenir

    1 -2
  23. @oguzacar

    Oldukça iyi.

    2 0
  24. @vysldln

    Mükemmel bir dizi.Son zamanlarda izlediğim en iyilerden biri

    1 -1
  25. @levikarl

    sıkmadı
    güzel,sürükleyici

    1 0
  26. @samsam07

    cok ıyıydı..

    1 0
  27. @muhammedkayya

    Harika dizi kesinlikle izleyin tereddüt etmeyin

    1 -1
  28. @phaedrus ?

    güzeldi
    hakan muhafızdaki kötü perfomansından dolayı
    üzerimdeki ön yargı giti

    3 -1
    • @yarduranzii

      Bu terslikte bir iş var gibi .

      0 -2
  29. @mavi57

    güzel dizi. emeği geçenlerin eline sağlık. sürükleyici ve heyacanlı olmuş. izlenir.

    1 0
  30. @xeae

    Umarım 2.Sezon yayınlanmaz.

    3 -12
  31. @rozette

    Öncelikel uçağın pilotuna baktıkça Fatih Portakalı görüyormuş gibi hisseden bir tek ben miyim dmfdldsankfsdbfsldş Sezon finalindeki son sahne bana nedense The Walking Dead’i anımsattı. Dünyanın sonunu getiren olaylar sonrasındaki hayatı anlatan dizilerden parça parça alınıp birleştirilmiş ortaya bir şey çıkarılmış gibi bi his yarattı bende izlerken. Şu karantina günlerinde vakit geçirmek için izlenebilecek sürekleyici bi dizi olmuş. Yeni sezonu gelirse izler miyim bilmem.

    12 0
    • @Sawyer46

      valla izlerken bende lan bu fatih portakal değilmi dedim bir an :D

      0 0
  32. @Cazotte

    Nedense bana “Flash Forward”ı hatırlattı, gerçi durum burada çok daha farklı, aman sonu FF gibi olmasında (:

    2 0
  33. @falanfilann

    güzeldi yeni bölüm beklenmekte Ayaz adamsın

    1 -1
  34. @AiLana

    hostes olmak istiyordum ama fragmanı izledikten sonra sanırım vazgeçeceğim

    2 -7
    • @hllhll222

      @AiLana Sadece bir dizi be değiştirmene gerek yok ama değiştirirsen hayatımda gördüğüm en hızlı meslek değiştiren kişi olursun :)

      4 0
  35. @feritciva

    bugüne dek epeeey bir dizi izlemişliğim vardır (%90 fantastik – bilm kurgu olmak üzere) hayatımda bu kadar sevimsiz, antipatik, embesil karakteri bir arada hiç görmedim ve bu kadar potansiyeli yüksek güzel bir konunun karakterlerin odunluğu yüzünden mundar olduğuna tanık olmadım. her karakteri ayrı ayrı kızılcık sopasıyla dövme isteğim durmadan artınca 3.cü bölüm ortalarında pes ettim ve bıraktım.

    izleyenlere sabırlar diliyorum.

    6 -9
    • @red.star

      daha gerçekçi olmuş. avrupa dizileri böyledir karakterler sıradan olur… sana kalsa her karaktere ironman örümcek adam olacak dimi ergen.

      7 -3
    • @feritciva

      bu embesillerden her yerde olduğunun yaşayan kanıtı mı lazımdı? voila! :))

      4 -3