Dil SeçeneğiAtiye 3.Sezon 5.Bölüm (Episode #3.5)

 17 Haz 21  |   19
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (19)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @burakatak
    Spoiler içeren alan!
    umut erhanı öpüyo ve erhanın tepkisi gerçekten önemli değil mi???
    0 0
  2. @sirius57

    +cansu: sen bana 3 yıl önce ne dedin?
    -ozan: ne dedim
    +cansu: cevap verme.
    ( shjgdhsjg cansu kadınların özetidir)

    1 0
  3. @powerpoff
    Spoiler içeren alan!
    özlemişiz zühreyi be
    0 0
  4. @aksoy9294

    önemli değil arkadaşlar önemli değil bnffsdbfdjggh

    1 0
  5. @sefuc

    Önceden mezar sahnelerinde başı yarı bağlı olsa da birilerini görürdük. Şimdi düzen değişti galiba. Belki de yanlış düşünüyorumdur…

    1 0
  6. @KossakPerfectNinja

    Atiye’nin bu nirvana sakinliğine bir ben mi ayar oluyorum :))

    2 0
  7. @Beautypng_

    Melisa’ya küfretmek hiç yakışmıyor ağzında durmuyor gibi saçma geliyor ama bazılarına harbiden yakışıyor misal Pınar Deniz, ayrıca da bu Ozanın annesi mi annesi gibi görünen birisi mi bir türlü anlam veremiyorum Ozan’ı kullandığı zaten bariz bir şekilde belli de Ozan bunu ne zaman fark edecek asıl mesele o şuan geç olmasa bari, Erhan ile de Umut arasında bir şey olacağını sanmıyorum umarım da olmaz Atiye’ye ikinci kez bu şok yaşatılmaz farklı bir evrende bile Erhan Atiye’ye ilgi duymuştu bunu yapacaklarını sanmıyorum yanlış olur

    3 0
  8. @vanilyasampanya

    10:56’daki otantik ablamız neden istanbul ağzıyla konuşuyor ?

    1 0
  9. @Firebox

    Son 3 gün

    1 0
  10. @deniztheman

    Bana göre 4.bölümden sonra çok daha heyecanlı oldu. Bu bölüm bayıldım…

    2 0
  11. @Mr.jonas
    Spoiler içeren alan!
    aayyy umut yapıştı ya erhana şak diye kddkdkdkdk

    ilerleyen bölümlerde karşılık verecek bence çünkü ozana sinir oluyo ve atiyede aden için göz yumuyo ozanın gelmesine.

    2 -1
  12. @Denizkkx
    Spoiler içeren alan!
    Umut’a fırsatı buldu Erhan’ı öptü hemen
    2 0
  13. @fewmi
    Spoiler içeren alan!
    Tüm Dünya’yı değiştiren olayların sorumluluğu hep bir neslin omzuna yüklenmiş, ne zor.
    3 0
  14. @serinaser

    Atiye hangi antidepresanı kullanıyo acaba

    19 0
  15. @217khawk
    Spoiler içeren alan!
    Bölüm bitince Umut ile Erhan arasında bir şey olacak diye yazacakken daha bölümün ortasında olması…
    4 0
  16. @Gulsum_1

    Atiyenin bu sakinliği çok güzel..

    Spoiler içeren alan!
    ayrıca umut bir boşluğa düşüp yapıştın adama aman haaa
    2 0
  17. @Milagrosss
    Spoiler içeren alan!
    Umut yani sende adamla iki gizem çözdünüz diye hemen yapıştın adama
    3 0
  18. @cordelia123

    aşırı sinirlendim ya

    Spoiler içeren alan!
    erhanı öpmek ne demek umut ağzına sıçarım senin
    8 -1
  19. @Denizkkx

    Ben de normal

    0 0