Dil SeçeneğiAll Creatures Great and Small 1.Sezon 6.Bölüm Sezon Finali (A Cure for all Ills)

 8 Eki 20  |   12
Sinema Modu İzledim
Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

Ludgate
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
James'i iş ve kişisel hayatında türlü sürprizler bekliyordur.

Yorumlar (12)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @Erithacus

    Dizinin bu sezonu 7 Bölüm diye biliyorum ama son bölüm bugün gelmedi, sezon arası mı acaba bilgisi olan var mı?

    0 0
  2. @Necronomicon
    Spoiler içeren alan!
    Gerçek hayatta James ve Helen mutlu bir evlilik yapmışlar.

    Bakalım dizide nasıl olacak?

    Bu senelik dizimiz bitti. Ama sanırım bir Noel özel bölümü yapacaklar diye duydum sonunda.

    Ne güzel dizi yaa…

    0 0
  3. @Necronomicon
    Spoiler içeren alan!
    Gerçek hayatta James ve Helen mutlu bir evlilik yapmışlar.

    Bakalım dizide nasıl olacak?

    Bu senelik dizimiz bitti. Ama sanırım bir Noel özel bölümü yapacaklar diye duydum sonunda.

    Ne güzel dizi yaa…

    0 0
  4. @Crim

    Sadece şu laf için bile izlenir;
    “one of the advantage of knowing nothing is anything seems possible”

    2 0
  5. @jaws_on_air

    İzlediğim her bölümde huzur buluyorum, umarım bu tarz diziler daha çoğalırlar…

    5 0
  6. @byzybr

    güzel dizi beni mutlu ediyor

    7 0
  7. @Gaffaratar

    Bugünde sana yakıyorum reis :d çok üzüldüm ya

    0 -2
  8. @ceko35

    Bir dizi yapıyorsunuz bari teknik detaylar hakkında bilginiz olsun

    Spoiler içeren alan!
    ensizyon yani nesterle actıgınız deriyi once tuyden kıldan arındfrmanız gerekır apseyı enjektorle cekmek yerıne patlatıp deri altında flegmon rıskı yada sepsıs riski varken hayvanın kurtulması herhalde mucıze olur
    2 -8
    • @QuizzicalHuman
      Spoiler içeren alan!
      Aslında söylediğiniz şey teknik olarak doğru olmasına karşın yılın 1900 lerin başı olduğunu düşünürsek ve bu operasyonun şu anda yaygın ama o zamanlarda az denenmiş bir operasyon olduğunu düşünürsek ve ayrıca operasyon sonrası işlemleri de görmediğimizi düşünürsek tamamen yanlış bir uygulama gibi görünmüyor aslında
      1 0
    • @ceko35
      Spoiler içeren alan!
      Alında başta dediğiniz gibi düşünsemde mevcut anatomi atlaslarının kompleks yapıda olması ve çarpıcı detayları tespit etmiş olmaları en azından tras yapılması gereklılıgını bılemesı gerektıgını aklıma getıryor ve benı bu yonde zorluyor opr sonrası tuzlu su antıseptıgı ıcın( devamlı kullandıkları ıcın soyluyorum ) sizinde ongorecegınız gıbı enf rıskını oyle bır ortamda pek de berteraf etmez gıbı gelıyor bana ha teknık acıdan kurtulabılırmı cok cok dusukj ıhtımalle belkı ama en azından biraz daha teknık detaya dıkkat edılebılır kıll yumagıyla sonucta dıkıs atılamaz:D
      0 0
  9. @katumanu45

    allahım son sahne ..yazık lan.

    2 0
  10. @Agatha

    Bu diziyle alakasız ama midsomer murders diye bir dizi var neden Türkiyede yok çok güzel bir dizi onu yayınlarmısınız

    4 0